Retail Conference 2012

Opis projektu

Okres projektu: 21 marca 2012

Miejsce: Szkoła Główna Handlowa, sala 152G
Data konferencji: 21 marca 2012
Koordynator projektu: Magdalena Dudzicz
Sponsor główny: Liebrecht & wooD
Patroni medialni: inwestycje.pl, budnet.pl, ReNews.pl,dlaStudenta.pl, Topbiura.pl, theCITY.

Retail Conference to nowy projekt organizowany przez SKNIiN w całości poświęcony obiektom handlowym. W bloku I dowiemy się jakie centra handlowe powstaną w najbliższym czasie, jak są finansowanie projekty komercyjne oraz jak powstaje Plac Unii. Podczas bloku II dowiemy się jak możną podnieść wartość działającego centrum handlowego, czy e-commerce zmieni handel tradycyjny. Na koniec przedstawione zostanie zarządzanie Arkadią.

 

Zapisy na adres: retail.conference2012@gmail.com.

W treści prosimy wpisać imię, nazwisko oraz numer wybranego bloku (istnieje również możliwość zapisania się na dwa bloki). Serdecznie zapraszamy!


Harmonogram konferencji

21 marca 2012

09:50 – 12:50 BLOK I

Uroczyste otwarcie konferencji
prof. dr hab. Marek Bryx, Prorektor Szkoły Głównej Handlowej, Kierownik Katedry Inwestycji i Nieruchomości

Centrum handlowe – diagnoza i prognoza
arch. Karina Kreja, Associate Director, Research & Consultancy, CBRE

Finansowanie projektów komercyjnych przez banki w dobie kryzysu – zmiany i tendencje
dr Krzysztof Czerkas, Członek Zarządu, BRE Bank Hipoteczny SA

Kompleks handlowo-usługowo-biurowy – budowa i komercjalizacja (na przykładzie projektu Plac Unii)
Kamila Zębik, CCIM , Partner, Liebrecht & wooD

Przerwa na poczęstunek

13:20 – 15:20 BLOK II

Zwiększanie wartości działającego centrum handlowego
Michał Masztakowski, Development & Leasing Director, Master Management Group

E-commerce wyzwaniem dla handlu tradycyjnego
Patrycja Dzikowska, Associate Director, Research & Consultancy, Jones Lang LaSalle

Arkadyjskie zarządzanie?
Anthony Vesin, Head of  Shopping Center Management, Unibail-Rodamco

 

 

Informacje powiązane